Gran Turismo

23. prosince 2013 v 10:08 | asanita |  Ostatní články
Očima autorky:
Všeobecně se říká, že holky na závodní hry moc nejsou, u mě to ale zas tak jednoduché nebylo, protože mě vždy bavilo dívat se na ostatní, jak sviští po silnici plnou rychlostí a ze všech sil se snaží být první.
Tak jsem jednou zkusila jednu závodní hru na PC, ale vždy jsem se buď vysekala a nebo jsem se blížila hlemýždím tempem k cíli. Později jsem vyzkoušela další podobné hry, ale výsledek byl stejný.
Teprve pak jsem dostala k Vánocům PSP a později i hru Gran Turismo. Hned jak jsem hru dostala, šla jsem si ji netrpělivě vyzkoušet, nečekala jsem sice, že by byl výsledek jiný než u her předchozích, ale zkusit jsem to musela, první závod jsem dojela na posledním místě, ale když jsem si vybrala jinou trať, tak jsem hned byla první, proto jsem si hru Gran Turismo oblíbila. Můžete si zkoušet nové tratě s jinými auty a vybrat si co Vám sedí. Není to jako s hrami na kterých máte na výběr jen jednu trať, je to mnohem jiné.


Jinak se o této hře říká, že je to nejlepší závodní hra na PSP a já nemohu dělat nic jiného než s tímto výrokem souhlasit. V této závodní hře je vaším úkolem jezdit závody. Za pozici získanou v závodu 1, 2, 3 a 4 dostáváte virtuální peníze za které si můžete pořizovat nová auta, se kterými potom můžete také jezdit.

Značek aut je ve hře mnoho od Mercedesu až po Lamborghiny nebo si můžete pořídit Subaru, Chevrolet, Ford, Hondu, BMW ,Audi a mnoho dalších, stačí si jen vybrat. Aut je ve hře 800, takže si vyberou i ti nejnáročnější hráči. Dokonce si můžete vybrat i barvu auta. Každé auto je jiné a musíte si vybrat takové, aby vám sedělo a dobře se vám s ním jezdilo. Každé auto se také hodí na jinou trať, proto je jasné, že nepošlete sporťák do rallye atd. Auta mají ve hře dokonce rozlišený i přední zadní a čtyřkový pohon, podle toho můžete vybírat na jakou trať se Vaše auto hodí. Přední pohon se hodí na závody na rovině s mírnými až velkými zatáčkami, zadní pohon se hodí na závody na rovině s malými zatáčkami, ale hlavně nikdy neposílejte auto se zadním pohonem na trať s velkými zatáčkami, protože vám pěkně klouže zadek a špatně se v zatáčkách vyrovnává. Čtyřkový pohon se hodí na všechny tratě, ale nejlepší je v terénu, protože všechny čtyři kola hrabou a dobře se s ním jezdí v prudkých zatáčkách. Když si koupíte nové auto se kterým byste měli 100% vyhrát, ale budete poslední, nevěšte hlavu a zkuste to znovu, hodněkrát se totiž stává, že vyhrajete až na některým z dalších pokusů. Pokud by ani to nezabralo, tak zkoušejte vaše auto posílat na další podobné tratě uvidíte, že se někdy určitě zadaří.

Tratí je ve hře požehnaně je jich tu přesně 35. Tratě jsou buď rallye nebo silniční a nebo dokonce zasněžené či zamrzlé. Trať je také každá jinak dlouhá a za každou trať se dostává jinak zaplaceno. Nejvíc se podle mě dostává za oválnou trať driving park, kde se za první místo dostává 50-150 000 virtuálních peněz ve srovnání se za první místo v trati Grand Canon dostává cca 12 000 virtuálních peněz. Velký rozdíl že?

Grafiku má tato hra skvělou, není co dodat.

Přístroj PSP stíhá výborně, jen musíte chvíli čekat než se načte trať, čekání se ale vyplácí.

Jízda se ovládá šipkami nebo analogovou páčkou, plyn se drží křížkem a brzdí se čtverečkem, zpátečka je trojúhelníkem, pohled do zpětného zrcátka je tlačítkem L a změna úhlu pohledu tlačítkem SELECT. V závodu je ideální jet po modré stopě a brzdit jakmile se na modré stopě objeví červená čára.

Toto závodění je velmi realistické, přímo vás to vtáhne do hry! Tato hra je navíc světově proslavený simulátor skutečné jízdy.







 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama